niedziela, 18 maja 2014

Last Look Love

Hej! Hej! Hej! :)
Jak się tam trzymacie? Brakuje Wam choć trochę mojego opowiadania? ;) Bo szczerze mówiąc, ja bardzo tęsknie za Waszymi komentarzami. :( Ale być może za niedługo znajdę na to radę ;)
Pamiętacie, gdy pytaliście, czy mam zamiar napisać czwarty sezon Z Kopyta? Może to, co dla Was przygotowałam nie jest kontynuacją tego opowiadania, ale chyba nie będziecie strasznie smutni, kiedy dowiecie się, że zaczynam pisać kolejne opowiadanie o tematyce Kickin' It :) Będzie miało tytuł Last Look Love i mam nadzieję, że pod adresem last-look-love.blogspot.com będziecie mogli za niedługo przeczytać pierwszy rozdział :)
Trzymajcie się, bo trzeba spiąć tyłki i doczekać końca roku szkolnego ;)

13 komentarzy:

  1. omg, jedna z najlepszych znów powraca. Oczywiście będę czytać nowego bloga :)

    nie-wazne-kim-sie-urodziles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, dziękuję za komplement :*
      Bardzo mi się podoba Twój blog, już dodałam do obserwowanych :)

      Usuń
  2. Ale super! :D
    Czekam z niecierpliwością na nowe rozdziały! <3
    P.S. Koniec roku się zbliża, a ja mam tyle na głowie, że masakra xd
    Ale z pewnością znajdę czas na czytanie rozdziałów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;)
      Rozumiem Cię :/ Ja ma tak samo.. Ach, ta szkoła :/ Ale zawsze można sobie zrobić wolne haha :D

      Usuń
  3. Najlepsza informacja dzisiejszego dnia!!!
    Leah, oczywiście, że tęsknimy :*
    Już dodaję adres do obserwowanych i czekam na rozdział :)
    Miło wiedzieć, że wracasz tak szybko :)

    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww <3
      Czekaj, czekaj, bo powinien się za niedługo ukazać :D

      Usuń
  4. Mam nadzieje że dodasz szybko Rozdział
    kocham <3 i czekam na Rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że wracasz!
    Jeżeli chodzi o koniec roku szkolnego, to mam urwanie głowy, więc.. Ale na pewno znajdę chwilkę i wejdę na Last Look Love ;)
    To czekam na rozdział.♥

    shinny Howard.♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, my też za tobą tęsknimy.
    Proszę wróć wraz z 4 sezonem.
    ♥♥♥
    Niezwykła

    OdpowiedzUsuń