niedziela, 31 marca 2013

The Versatile Blog

Zostałam nominowana przez Evelyyn Howard, Liv B. , Dianę Pa i Skylar. Bardzo Wam za to dziękuję. <3 Podobnie jak niektóre koleżanki, także się tego nie spodziewałam. :)
Taki konkurs jest dla mnie czymś nowym, więc na początku nie wiedziałam za bardzo o co chodzi i się lekko wystraszyłam. Ale już jest ok. ;)

 

Każdy nominowany  blogger powinien:

·         podziękować za nominację na jego blogu

·         pokazać nagrodę The Versatile Blogger

·         ujawnić siedem faktów o sobie

·         nominować dziesięć blogów, które jego zdaniem na to zasługują

·         poinformować osoby piszące nominowane przez siebie blogi

 

Moje nominacje to:

1.       Claudia Maslow

2.      aleXandra

3.      Maja Maj

4.      BellaMcCooks

5.      Kim Crauford

6.      Niki Howard

7.      Liv B.

8.      Diana Pa

9.      EvelyynHoward

10.  Skylar

 

Fakty o mnie:

1.       Uwielbiam X Factor. Zawsze oglądam cały odcinek od początku do końca i przynajmniej raz dziennie wchodzę na oficjalną stronę programu.

2.      Moim faworytem w tej edycji jest Elton. Kiedy zobaczyłam jego występ na castingu, bałam się, że nie przejdzie dalej, ale na szczęście dotarł jak na razie do domów jurorskich. Jego występy na bootcampie były świetne. ;)

3.      Jestem fanką muzyki One Direction, ale jeszcze miesiąc temu nie podobała mi się ich druga płyta, bo słyszałam tylko kilka piosenek, które nie przypadły mi do gustu. Po przesłuchaniu całego Take Me Home uważam, że jest wspaniała. <3

4.      Niezbyt lubię nowe seriale Disneya. „ Z kopyta” i „ Mr Young” to wyjątki. :)

5.      Moją ulubioną postacią z HP zdecydowanie jest Syriusz Black.

6.      Bloga o „ Kickin’ It” założyłam z ciekawości. Chciałam zobaczyć czy moje opowiadanie będzie miało jakichś czytelników. Jak widać ma. :) Myślałam, że po czwartym rozdziale zabraknie mi pomysłów i będę musiała zakończyć działalność bloga. Ale pisanie o tym serialu sprawia mi dużo radości i nie mam zamiaru w najbliższym czasie tego „rzucić”. Chcę wytrwać do końca. ;)

7.      Przed koncertem JB w Polsce cały czas czytałam tweety o tym, co Justin może robić w naszym kraju. A najlepsze były dziewczyny, które cieszyły się, że Biebs załatwia się do polskiej kanalizacji i oddycha naszym powietrzem. Haha. ;) Świetne <3

 
*Fakt dotyczący opowiadania: Pomęczycie się trochę, bo Jack i Kim nieprędko będą razem… ;)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację. Zapraszam również na mojego drugiego bloga : lovestoryjackandkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też nie prędko będą razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy dodasz następny rozdział? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy dodasz nowy rozdział???

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy new??
    Już masz 8 dni spóźnienia
    A ja tak czekam i czekam na ten rozdział i nie wiem kiedy dodasz ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej.
    Świetny blog. Przeczytałam dzisiaj cały i muszę przyznać,,że jest niesamowity ;D Naprawdę masz talent i pomysły :))
    Szkoda, że Kim i Jackowi cały czas ktoś przerywa, ale.. podoba mi się to :D
    Czekam na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej.
    Świetny blog. Przeczytałam dzisiaj cały i muszę przyznać,,że jest niesamowity ;D Naprawdę masz talent i pomysły :))
    Szkoda, że Kim i Jackowi cały czas ktoś przerywa, ale.. podoba mi się to :D
    Czekam na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń