czwartek, 22 sierpnia 2013

Nowy sezon "Kickin' It" w listopadzie 2014!


Kiedy zobaczyłam ten komentarz pod postem "Z Kopyta Sezon 4" ( dotyczył on kontynuacji tego bloga) , myślałam, że to tylko plotka. Ale okazuje się, że to potwierdzona informacja!
Wszystko wskazuje na to, że czwarty sezon "Z Kopyta" będzie miał swoją premierę w listopadzie 2014!
Tutaj link do artykułu: deadline.com/2013/08/kickin-it-renewed-season-4-disney-xd/
Bardzo dziękuję Anonimkowi, który napisał ten kometarz! :)
Teraz pozostaje czekać :D 


11 komentarzy:

  1. tylko szkoda, że Olivii nie będzie ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda :( Ale pewnie pojawi się gościnnie w kilku odcinkach! ;)

      Usuń
  2. Właśnie :(
    Z Kopyta bez Liv to nie to samo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale musieliśmy się pożegnać z Eddie'm, to i z Kim jakoś to zrobimy :'(

      Usuń
  3. Tak bardzo się cieszę , ale bez Liv to nie to samo ! . Pożegnałam się z Eddie'm , ale Kim to moja ulubiona postać ! . Ona nie może odejść , bo bez niej to już nie jest Kickin'it !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie wyobrażam sobie Kickin It bez Kim!!
    Co będzie z Kickiem??

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę będzie klapa jak zrobią sezon 4 bez Olivia, a to także oznacza koniec Kicka.
    Nie wiem czemu ale wolę żeby serial skończył się na 3 sezonie i był Kick, niż oglądanie 4 sezonu bez ulubionej pary.
    Trochę mnie to dziwi, że robią 4 sezon, bo przecież nawet ogłosili, żeby serial skończy się na 3 sezonie.
    Jak na moje może to być tylko kolejna plotka.
    Ale to jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się!! Jeżeli będzie 4 sezon bez Olivii to co będzie z kickiem? Kick to jeden z najważniejszych powodów czemu oglądam ten serial ( oprócz tego, że jest fantastyczny )
      Wolałabym, żeby to była plotka!! Wolę kłamstwo niż 4 sezon mojego ukochanego serialu bez mojej ulubionej pary!!

      Usuń
  6. Też nie mogę się już doczekać 4 sezonu! Ciekawi mnie tylko jak wytłumaczą odejście Kim (o ile nie potraktują jej tak jak Eddiego -,-) i czy Jack będzie o niej pamiętał w 4 sezonie. Oby tylko nie znaleźli mu nowej dziewczyny bo to moim zdaniem zrujnuje świetność Kicka i na pewno wnerwi fanów tej pary (w tym mnie)...

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonim to ja ;)
    "Ejdżej <3"

    OdpowiedzUsuń
  8. zapomniałam spytać ... znacie jakieś blogi o szczurach laboratoryjnych?
    "Ejdżej <3"

    OdpowiedzUsuń