środa, 14 sierpnia 2013

Z Kopyta Sezon 4

Od razu zaznaczam, że NIE CHODZI o telewizyjny 4. sezon tylko o następną serię pisaną przeze mnie, więc możecie się już opanować. :D
Dostałam kilka zapytań o 4. sezon pisany przeze mnie. Nie było ich wiele, ale jednak. ;)
W zasadzie kończę już pisać 3. serię. Mam już cały plan wydarzeń. Pozostaje tylko wszystko opisać. W mojej głowie już siedzą nowe pomysły na 4. sezon. :) I na 99% go napiszę. Jest ten jeden procent niepewności, dlatego na razie NIC nie obiecuję. :)
Teraz pytanie do Was. Gdybym zaczęła pisać następną serię będącą kontynuacją obecnej, nie przeszkadzałoby to nikomu, gdybym MOŻE nieco bardziej skupiła się na życiu prywatnym bohaterów i ich problemach? Byłoby trochę intryg, rozstań i powrotów, ale nie zabrakłoby oczywiście różnych przygód. :) Jednak myślę, że Disney w życiu nie wyemitowałby takiego sezonu, bo tematyka troszeczkę się zmieni. ;) Ale czego się spodziewać skoro bohaterowie serialu mieliby 17/18 lat. :)
Co o tym sądzicie?
Czekam na SZCZERE opinie w komentarzach. :)

17 komentarzy:

  1. Ja uważam to za dobry, pomysł głównie dlatego, że nie będzie czwartego sezonu ,, z kopyta '' . Domyślam się co miałaś na myśli mówiąc że bohaterowie mieliby po 17-18 lat . Jednak uważam ten pomysł na dobry i będę z niecierpliwością czekać na rozdziały .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to super pomysł.Będe czekała na rozdziały/Livi :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pomysł <3
    Szczerze, to lubię bardziej jak opowiadanie skupia się na życiu prywatnym a nie tylko walka z Czarnymi Smokami, zawody itd.
    Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział i sezon 4 u ciebie ♥
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę , że napisanie 4 sezon to doskonały pomysł .
    Po za tym , tak samo jak Kasia , wolę opowiadanie , w którym skupia się na życiu prywatnym bohaterów , a nie na sprzeczkach z Czarnymi Smokami , zawodach itp .
    Więc .. czekam na ten 4 sezon , który , mam nadzieję , napiszesz ;)
    P.S. Kiedy " Spanish Kiss part III " ???
    Julia Holt ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to wspaniały pomysł, a skupienie się na uczuciach bohaterów to strzał w dziesiątkę!! :) dodaj szybko “Spanish kiss III i pozostałe odcinki i zabieraj się za kolejny sezon <33“

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł!
    Ja również wolę opowiadania w którym skupia się na życiu prywatnym bohaterów:)
    Czekam na 4 sezon i kolejny rozdział;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam zdania.

    Będę czytała wszystko, co napiszesz, nie ważne w jakiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że będzie 4 sezon!!!OLA:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł!!
    Mam nadzieje że go spełnisz!!!
    Było by cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł!!
    Już nie mogę się doczekać!!
    Nawet nie wiesz jak się cieszę! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super już nie mogę sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  12. Doskonały pomysł ! <3
    Nie mogę się doczekac. ♥




    PS http://kickinit-mystory.blogspot.com/ - nowy rozdział. zapraszam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś nominowana do Libster blog

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAA!!!
    To wspaniale <33
    Sam 3 sezon przy twoim talencie bu nie wystarczył :D
    Nie mogę się doczekać pierwszego odcinka 4 sezonu :**

    OdpowiedzUsuń
  15. w listopadzie 2014 ma być wypuszczany 4 sezon "Kickin'it" jak nie wierzycie to macie tu link : deadline.com/2013/08/kickin-it-renewed-season-4-disney-xd/
    Pozdrawiam ciepło "Ejdżej <3"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany!!! To świetnie! :D Dziękuję Ci za ten link do artykułu! Wciąż nie mogę w to uwierzyć! :D

      Usuń
  16. Suuuper ! :)))))

    OdpowiedzUsuń